
Piše: Gabrijela Kasapović, direktorica korporativnih komunikacija Atlantic Grupe
Ne treba dopustiti da ozbiljna kriza propadne, rekao bi poznati krizni britanski premijer Winston Churchill, a ovom krilaticom se, možemo reći, vodila i Atlantic Grupa usred višestruke krize u kojoj smo se svi našli ove godine, ne samo u biznisu i ne samo u Hrvatskoj
Atlanticu smatramo da društvena odgovornost počinje u samoj kompaniji, da bi se uspješno širila i u zajednici. U uvjetima svjetske pandemije iskoristili smo priliku da ubrzano digitaliziramo procese kako bismo mogli nastaviti rad i poslovanje s najmanjim mogućim posljedicama. Činjenicu da smo u krizi, uz to da smo brzo „stali na noge“ te nam rezultati nisu u bitnome trpjeli, iskoristili smo da napravimo iskorak prema našim sugrađanima kroz donacije za borbu protiv Covida. Atlantic Grupa se s početkom pandemije aktivno uključila u zajedničku borbu protiv koronavirusa na svim regionalnim tržištima na kojima posluje te izdvojila iznos do 28 milijuna kuna (cca 3,7 milijuna eura) za ukupnu pomoć lokalnim kriznim stožerima i institucijama koje koordiniraju aktivnosti suzbijanja zaraze i zaštite stanovništva. Najveći dio navedenog iznosa odnosio se na donacije namijenjene nabavci medicinske opreme, naročito respiratora, i materijala neophodnih za efikasan rad zdravstvenih institucija u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sjevernoj Makedoniji i Crnoj Gori, a jedan dio uključivao je i donacije proizvoda udrugama u okviru koordinacije nacionalnih stožera.
Kad je riječ o odnosu prema našim zaposlenicima u tom periodu, osim što smo održali punu zaposlenost i uvjete, osigurali maksimalnu zaštitu zaposlenicima na terenu te omogućili rad od kuće svim uredskim pozicijama, željeli smo dodatno osigurati da se sve naše kolegice i kolege osjećaju dobro i kod kuće i na radnom mjestu. Atlantic Grupa je već ranije razvila sveobuhvatan interni program „Biti dobro“, koji okuplja sve one aktivnosti koje pomažu da se uravnoteže um, tijelo i duh, odnosno općenito slijede dobre životne navike, pa tako i u radnom okruženju. Kroz različite aspekte programa pomažemo zaposlenicima usvajati zdrave navike, potičemo da se rekreiraju, educiraju, obavljaju preventivne zdravstvene preglede, podupiru svoju kreativnost. Tijekom 2020. godine, vremena svjetske pandemije pa potom i razornog zagrebačkog potresa, prepoznali smo i potrebu da pomognemo pa je unutar postojećeg koncepta dodatno proširen program Solidarnost, inicijalno osmišljen za poticanje solidarnosti Atlantikovaca prema zajednici. Taj je program ove godine proširen na pomoć kompanije zaposlenicima u izvanrednim životnim situacijama.
Kao kompanija usmjerena na ljude, Atlantic je svjestan da je svaki zaposlenik cjelovita osoba sa svim izazovima koje život može donijeti i stoga smo željeli naglasiti da kao sustav brinemo o njihovoj dobrobiti. S programom Solidarnost uveli smo pomoć u izvanrednim životnim situacijama s kojima sami zaposlenici ne mogu izaći na kraj, bilo da je riječ o teškoj povredi ili bolesti njih samih ili člana uže obitelji, šteti izazvanoj elementarnom nepogodom (npr. poplavom, potresom ili požarom), psihološkoj pomoći i drugim mogućim krizama. Prva prilika za aktivaciju pokazala se tijekom potresa u Zagrebu, nakon kojega je organizirana financijska, logistička i psihološka pomoć svima koji su se njime našli oštećeni.
Osjetljiva na društvo u kojem živimo i spremna na potporu svojim zaposlenicima, Atlantic Grupa je odlučna biti tu kad je najpotrebnije.